Skip to main content

Review: Kedai Instax Murah!

Assalamualaikum.

Hai. sape kat sini peminat tegar Instax Mini? yeahh same goes to me! comel kan instant camera tu? dahla warna dia soft je. and kamera tu memang tengah hot trending sangat-sangat. biasalahh benda yang 'old' dah diberi nafas baru (giteww)

          Sesiapa yang tengah mengidam, teringin, nak sangat Instax Mini ni, and dalam masa yang sama nak harga murah. jeng jengg bolehlahh visit, follow and stalk segala jenis instant camera dekat Keyeaglezone . confirm korang geram tengok instax dia. ada warna kuning biru, putih. warna rare yang tak jual kat kedai camera pun ada tau (warna raspberry. lawa gilaaaa! berdarah mata Ai tengok)

just imagine this cutie little pie is in your hand~

Yang paling best sekali! harga dia tersangatlah murah. bukan setakat dapat kamera semata, siap ada COMBO instax album, lense, ok bukan tu je, siap beg sekali wehhh! ohh tak lupa juga filem instax! (teruja takk?) kalau beli dekat kedai kamera biasa, cuma kamera + filem (kalau dia baik laa) kadang-kadang kamera semata -,-!

          Memang kerja Ai setiap hari duk stalk ig Keyeaglezone. sebab harga combo dia (yang include accessories LENGKAP) lagi murah daripada harga instax yang Ai beli masa kat Langkawi haritu (yang cuma kamera dengan filem semata) duhhhh!

cukup berdarah mataku T.T

country style sangat. sesuai untuk si backpaker! awhh awhhh~

Those lenses T.T just you waittt!

instax photo album. ni yang plain. ada yang bercorak lagi lawa wehh!

Blue-pink. PERFECT! 

All time fave colour. muahhh!

Cakap je wehh nak instax jenis apa. Mini 8? Mini 25? Mini 90 Neo Classic? semua ada. yang penting ada accessories. kenapa Ai asyik cakap pasal accessories? sebab accessories dia lawa-lawa, comel-comel. arghh gerams tahap max! kalau sehari tak stalk ig dia memang tak sah. tunggu Ai dapat duit, Ai borong semua accessories dia. wkwkwkwk~




The happy customers! korang bila lagi?
Good service. (berdarah mata lagihh)

          Hah, apa tunggu lagi? pergilah serbu ig Keyeaglezone . confirm tak menyesal. tengok sekali, nak tengok berkali-kali. sampai end up taktau nak pilih yang mana sebab semua pun cute and lawa-lawa. arghhh! servis pun bagus tau. grab yours NOW! jom berinstax berjemaah.

Follow ig @keyeaglezone
Follow ig @keyeaglezone
Follow ig @keyeaglezone


EXTRA: 

Comments

Amelia said…
comel gila bag2 tu semua <333 but kamera sendiri pon charger hilang ke mana ntah. wakaka
Ammelia said…
geramnye tengok warna-warna pastel ni haishhh

Popular posts from this blog

Temuduga Diploma Bahasa Inggeris UPSI

Assalamualaikum.  Hai. Aku kembali lepas beberapa hari menghilangkan diri. Sebenarnya, Aku pergi Tanjung Malim, Perak sebab ada temuduga untuk jurusan diploma Bahasa Inggeris dekat Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI). It's just an interview. tapi harap-harap terpilih/lulus ujian khas dan temuduga tu. Aminn. doakan ya? :)           Bila cakap pasal UPSI benda yang akan keluar dalam kepala mesti "jadi cikgu" . Just like when I told my grandparents that I was chosen to be interviewed in UPSI. "Jadi cikgu BI lah ni." (since my grandfather was a teacher) tak semestinya. Aku baru ambil jurusan diploma. habis diploma, belum layak jadi cikgu. kena sambung ijazah lagi. dan tak semestinya yang belajar kat UPSI tu, semuanya jadi cikgu. kena tahu tu. My interview was on 21 April 2015. (sejak bila speaking ni Aishah?) pagi tu, pukul 8.15-10.30 pagi, calon-calon temuduga kena lalui ujian khas. atau senang kata, writing test. ujian ni, termasuklah pemahaman

Punca Kuku Cepat Panjang

Hi.           "Kerap berak sebab tu kuku panjang." kata Chef Lin kepada Opah kata kepada aku. chia chia chia. Eh, tapi betul ke bila selalu berak ni kuku cepat panjang? Yes, kuku aku memang cepat panjang, and yes aku memang jenis kerap berak. Sehari sekali mesti berak. Tak kira pagi, petang ataupun malam. Bukankah itu tandanya usus aku sihat? hihihii. Dan kuku aku memang cepat panjang. Lepas tiga hari aku dah nampak kuku putih memunculkan diri.           "Padahal tiga hari lepas baru potong kot!!!" rungut aku setiap kali tengok kuku putih dah muncul. Tak tak, kuku cepat panjang bukan sebab kau kerap berak jadah semua. Tapi sebab kuku tangan kerap terdedah dengan environment (environment gituhh). Contoh la ka n  kit a makan, basuh tangan ataupun menyentuh apa-apa jelah. Lebih-lebih lagi kalau kita makan guna tangan, makin banyak la nutrien dari makanan tu diserap oleh kuku kita. Haa sebab tulah kuku kita tumbuh dengan pesat. Cukup air cukup nutrient. So tak

Temuduga Masscom UITM

Hai.           Harini saja nak share pengalaman interview kos Masscom. Ya, aku mohon Diploma Mass Communication atau dalam Bahasa Melayunya, Diploma Komunikasi dan Media. Pernah dengar? Kalau pernah, tahniah korang seorang yang PEKA. Kalau tak pernah, korang kena lebih banyak explore dan membaca. Sebenarnya aku pun takde la tahu mendalam sangat pasal Masscom ni. Yang aku tahu dia berkaitan dengan media. Tapi, memandangkan aku dapat interview kos ni, jadi kenalah study serba sedikit. Apa yang aku dapat sepanjang 'research' kos ni orang panggil kos artis. Sebab kebanyakan artis, Instagram famous, wartawan, pengacara semua merupakan pelajar Masscom. Nama pun media kan?           Temuduga aku haritu dekat UITM Pasir Gudang. Bertarikh, 23 April 2016. Selang 3 hari dengan aku punya temuduga Farmasi SPA. Jadi, preparation aku pun ala kadar je sebenarnya. Sebab masa dah tak banyak. Aku baca mana yang patut je. Sebenarnya, interview ni ada dua perkara. Mula-mula dia aka